Proč si vybrat nás
Možná si kladete otázku, zda-li na nákup nebo prodej nemovitosti potřebujete realitní kancelář a když ano, tak kterou si vybrat? Abychom Vám rozhodování ulehčili, stručně Vám popíšeme, jak celý realitní obchod u nás probíhá a proč si zvolit právě AVAPO – realitní kancelář.
Vše začíná dobrým nabráním nemovitosti:
- sejdeme se u Vás na nemovitosti, vše si pečlivě projdeme, sepíšeme, vezmeme si potřebné podklady pro správnou prezentaci nemovitosti, nemovitost si nafotíme nebo si domluvíme vhodný termín pro pořízení fotek (ono se to možná nezdá, ale dobré a pěkné fotografie jsou základ úspěchu při prodeji)
- společně si dohodneme podmínky prodeje a ty následně sepíšeme (obě strany přece chceme mít jistotu, že to celé proběhne tak, jak jsme se domluvili)
- připravíme internetovou prezentaci, fotografie a dobrý popis a nemovitost můžeme začít nabízet
A jak to probíhá v průběhu nabídky zájemcům?
- kromě klasické nabídky na více než 20-ti internetových serverech můžeme Vaši nemovitost vybavit dalšími vizuálními poutači, které okolí dají vědět, že je tady něco na prodej (plachty, reklama do oken, 3D tabule,…)
- Vaši nemovitost aktivně nabídneme i klientům, kteří nás osloví na jiný byt či dům (v tomto jsme hodně dobří a podařilo se nám takto prodat každou třetí nemovitost)
- oslovíme i klienty, které máme v naší databázi a kteří u nás něco podobného v minulosti hledali
- na prohlídku se vždy připravíme tak, abychom případného kupce s prezentací zaujali
- dáváme Vám zpětnou vazbu z prohlídek, pravidelně spolu komunikujeme, podle odezvy klientů případně upravujeme strategii prodeje
Tak kupce jsme už našli, jak tedy dál?
- abychom věděli, že to kupec myslí vážně, vybereme rezervační zálohu
- pro přípravu kupní smlouvy pošleme veškeré podklady advokátovi, který u nás chystá všechny smlouvy (máte tedy profesionální právní servis se zárukou a ne jen „podomácky“ upravený vzor z internetu)
- všechnu administrativu a úřady za Vás vyřídíme my (jednání s bankou, podání na Katastrální úřad, daňové přiznání a zaplacení daně na Finanční úřad), Vy jen přijdete jednou do kanceláře podepsat smlouvy
- a když to už máme všechno hotové a Váš byt či dům je převeden, společně s Vámi předáme nemovitost novému majiteli (vše opět písemně zaprotokolujeme a připravíme k přepisu elektřiny a plynu)
A jaké jsou zkušenosti těch, kteří už našich služeb využili? Koukněte na záložku „ZKUŠENOSTI NAŠICH KLIENTŮ“
Nejlepší realitní makléř v Opavě